Friday, May 30, 2008

Saya ditag Joycie Boycie

I can't believe I'm doing this. WTF.

7 fakta tentang saya

  1. Saya kini berada di London.
  2. Saya tidak menggunting kuku saya, sebaliknya saya selalu gigit kuku. Nak baiki sikappp...
  3. Saya tidak boleh tidur sebelum mandi dulu... mesti bersihhhhh, cam mana kalau katil kotor????
  4. Saya tidak sukakan komputer. Saya memerlukan mereka tetapi selalu rosak.
  5. Suka makan kari. Bila-bila masa, beberapa kali pun boleh.
  6. Saya tidak suka ais krim, cuma suka ais krim lembut (jenis yang dijual McD!!!)
  7. Saya tidak suka Joyce kerana dia paksa saya fikirkan perkara-perkara rumit ini.

7 perkara menakutkan saya

  1. Lipas. TERBANG KAT YOU KANG. Nasib baik London tak ada.
  2. Steven Lim. Dia amat menjijikan.
  3. Pemuda-pemuda London. You memang tak tahu yang mana akan menunjukkan pisau-pisau parang-parang.
  4. Khairy Jamaluddin. Kena terang ke? Dia nih amat berbahaya kepada semua orang.
  5. Kerajaan UK. Setiap kali mereka hantar surat kepada saya tentu menuntut wang.
  6. Tuk-tuk. Masa saya menaiki tuk-tuk di negara Thai lah salah-satu kali saya betul-betul fikir saya matilah kali ini.
  7. Tinggi. Tidak boleh sama sekali mendekati hujung bangunan apabila di atas bangunan tinggi....

7 lagu buat masa sekarang

  1. The Beatles - Here Comes the Sun
  2. Jason Mraz - The Remedy
  3. Amy Winehouse - Valerie
  4. Toploader - Dancing in the Moonlight
  5. Fergie - Big Girls Don't Cry
  6. Goldfinger - 99 Red Balloons
  7. Leona Lewis - Bleeding Love

7 perkara yang selalu saya sebut

  1. 'eeesh eeesh'
  2. 'haha.'
  3. 'eh?'
  4. 'hmmmm.'
  5. 'issit ha'
  6. 'hor'
  7. '... can?' (seperti dalam 'don't like that CAN?')

7 perkara yang amat bernilai

  1. Keluarga saya!
  2. Teman saya... :)
  3. Rakan-rakan saya!!
  4. Kebebasan saya? haha.
  5. Perkerjaan saya!
  6. Pencapaian kehidupan saya...
  7. Kesihatan saya...tak sihat nak buat ape?

7 “pertama kali” dalam hidup saya

  1. Pertama kali ke negara serba giler ini. Masa tu I sungguh rindu rumah!!! eeesh eeesh
  2. Pertama kali ke kerja, blur giler weh..... nasib baik buatkan kerja senang-lenang dulu
  3. Pertama kali tengok Phantom of the Opera. Mahu tengok berkali-kali!
  4. Pertama kali melihat surat tawaran/penerimaan saya ke universiti.....
  5. Kali pertama menjadi wakil negara....sebenarnya tak leh ingat dah kali pertama, tapi pasti banggaaaa
  6. Kali pertama masuk Istana Ilmu Sihir - masih tak percaya nasib saya!!!
  7. Kali pertama buat perkara yang susah ini!!!!!!!! Grrrr

7 orang bertuah (JAWAB TAG NI BALIK!)

  1. Sherrymint
  2. SueMe
  3. Ren
  4. WenPink
  5. Cherry
  6. Stan
  7. Hanis

2 comments:

Anonymous said...

Nasib baik aku tiada blog...hahaha! BM-mu agak baik...*tepuk!*

junkie said...

lol terima kaseh